Narzędzia CSR w kreowaniu wizerunku banku spółdzielczego

Main Article Content

Rafał Balina
Marta Idasz-Balina


Słowa kluczowe : społeczna odpowiedzialność biznesu, bank spółdzielczy, wizerunek, korzyść
Abstrakt
Przeprowadzone badania dotyczyły określenia znaczenia narzędzi wykorzystywanych przez banki spółdzielcze w ramach koncepcji społecznie odpowiedzialnego biznesu do kreowania własnego wizerunku na rynku lokalnym. Badania ankietowe przeprowadzono w pierwszej połowie 2016 roku na grupie 600 klientów banków spółdzielczych. Przeprowadzone badania wykazały, że w przypadku badanych polskich banków spółdzielczych stosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu wpływa pozytywnie na jego wizerunek a społecznie odpowiedzialne banki uzyskują wiele korzyści zarówno dla siebie samych, jak również dla społeczności oraz środowiska, w którym funkcjonują.

Article Details

Jak cytować
Balina, R., & Idasz-Balina, M. (2016). Narzędzia CSR w kreowaniu wizerunku banku spółdzielczego. Zarządzanie Finansami I Rachunkowość, 4(3), 69–79. https://doi.org/10.22630/ZFIR.2016.4.3.18
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.