Main Article Content
Article Details
ALDLAIGAN A.H., BUTTLE F.A. 2002: SYSTRA-SQ: a new measure of bank service quality, International Journal of Service Industry Management no 4. (Crossref)
BALINA R., KOWALSKI O., RÓŻYŃSKI J. 2014: Effective Management of Own Funds in Polish Cooperative Banks, Chinese Business Review, Vol. 13, no 3. (Crossref)
DEMBIŃSKA-CYRAN I., HOLUB-IWAN J., PERENC J. 2004: Zarządzanie relacjami z klientami [Managing client relations]. Wydawnictwo Difin, Warsaw.
FUTRELL CH.M. 2004: Nowoczesne techniki sprzedaży [Modern sales techniques], Oficyna Ekonomiczna, Crakow.
GRIFFIN J. 1997: Customer Loyalty. How to Earn It, How to Keep It, Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
HILL N., ALEXANDR J. 2004: Pomiar satysfakcji i lojalności klienta [The handbook of customer satisfaction and loyalty measurement]. Oficyna Ekonomiczna, Warsaw.
REICHHELD F.F., SASSER Jr W.E. 1990: Zero Defections. Quality Comes to Service. Harvard Business Review no 9-10.
RUDAWSKA E. 2002: Marketing Partnerski - kształtowanie lojalności swoich klientów [Marketing partnership - how to shape the loyalty of your clientele]. Przegląd Organizacji nr 6. (Crossref)
RYTELEWSKA G. 2011: Bankowość detaliczna strategią konkurencji wobec banków zagranicznych [Retail banking - competition strategy in the face of foreign banks], SGH Katedra Bankowości, Warsaw].
SKOWRON S. 2010: Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstwa [The influence of client satisfaction and loyalty on commercial financial results], Marketing przyszłości - Trendy, Strategie. Instrumenty [ed. G. Rosa and A. Smalec]. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług nr 594 (54). Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
SNARSKI P. 2012: Metody pomiaru satysfakcji klientów bankowych wykorzystywanych do analiz konkurencyjności banków [Bank client satisfaction assessment methods used for bank competitiveness analysis], Economy and Management, Vol. 4, no 2.
STASIAK-BETLEJEWSKA R., BORKOWSKI S. 2010: Identyfikacja poziomu satysfakcji klienta banku w procesie usługowym przy wykorzystaniu metody servqual [Identifying client satisfaction levels in the service process applying the Servqual method], Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing no 3 (52). Wydawnictwo Naukowe SGGW, Warsaw.
URBANEK G. 2004: Jakość, satysfakcja, rentowność - łańcuch przyczynowo-skutkowy [Quality, satisfaction, profitability - the cause and effect chain], Marketing i Rynek no 6.
Downloads
- Rafał Balina, Sławomir Juszczyk, Olaf Kowalski, ROE determinants of polish cooperative banks before during and after the financial crisis , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Vol. 3 No. 2 (2015)
- Rafał Balina, Corporate social responsibility (CSR) on the example of cooperative banks , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Vol. 2 No. 4 (2014)
- Rafał Balina, Sławomir Juszczyk, Changes in interest rates and volume of loans versus changes in interest rates of NBP in years 2008–2015 , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Vol. 5 No. 1 (2017)
- Rafał Balina, Marta Idasz-Balina, Jolanta Pochopień, Jerzy Różyński, Growth rate of lending and efficiency of cooperative banks , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Vol. 1 No. 2 (2013)
- Rafał Balina, Marta Idasz-Balina, Application of CSR tools in the process of image creation in cooperative , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Vol. 4 No. 3 (2016)