Motywacja odpowiedzialności menedżera w przedsiębiorstwach turystyki wiejskiej

Main Article Content

Nataliia Gerasymchuk
Mykola Malik
Lesia Zaburanna


Słowa kluczowe : motywacja; odpowiedzialność; cechy zawodowe; przedsiębiorczość; wartość; turystyka wiejska
Abstrakt
Autorzy w artykule przedstawili konceptualne podejście do definiowania motywacji odpowiedzialności menedżera w przedsiębiorstwach turystyki wiejskiej, których decyzje bazują na analizie postaw przedsiębiorczości w rolnictwie. w opracowaniu poddano identyfikacji główne powodów prowadzanie działalności w zakresie usług turystycznych w sektorze turystyki wiejskiej. W opracowaniu przedstawiono motywacje zachowań przedsiębiorczych w sektorze rolnictwa, na podstawie analizy czynników wewnętrznych i zewnętrznych.

Article Details

Jak cytować
Gerasymchuk, N., Malik, M., & Zaburanna, L. (2016). Motywacja odpowiedzialności menedżera w przedsiębiorstwach turystyki wiejskiej. Zarządzanie Finansami I Rachunkowość, 4(1), 73–89. https://doi.org/10.22630/ZFIR.2016.4.1.6
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.