Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego

Main Article Content

Piotr Pietrzak


Słowa kluczowe : bankowość, marketing relacyjny, klient, lojalność.
Abstrakt
Niestabilność otoczenia, w którym funkcjonują banki komercyjne oraz głębokie przeobrażenia zachodzące wewnątrz nich sprawiają, że przewartościowaniu ulegają zasady ich działania. Z instytucji chronionych wieloma przywilejami, banki komercyjne stały się podmiotami muszącymi sprostać presji nasilającej się konkurencji. Tym samym, temat lojalności klientów nabiera coraz większego znaczenia w strategiach marketingowych banków komercyjnych. Celem niniejszego artykułu uczyniono określenie stopnia lojalności klientów banku na przykładzie wybranego oddziału wareckiego banku komercyjnego „X””. W badaniach wykorzystano standardowy i „wzmocniony” wskaźnik lojalności. Analiza statystyczna obejmowała nieparametryczny test chi kwadrat (χ2).

Article Details

Jak cytować
Pietrzak, P. (2017). Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego. Zarządzanie Finansami I Rachunkowość, 5(3), 79–88. https://doi.org/10.22630/ZFIR.2017.5.3.19
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.