Banki spółdzielcze w opinii młodych konsumentów
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
banki spółdzielcze; oferta produktowo-usługowa; konkurencyjność; kampanie medialne
Abstrakt
Przeprowadzone badania własne wskazały na znajomość banków spółdzielczych wśród respondentów. Jednocześnie aż 13,77% próby badawczej stanowili klienci banków spółdzielczych. Pomimo dostrzeżenia kampanii medialnych banków spółdzielczych, w świadomości konsumentów nie są ugruntowane atuty jak np. nowoczesność. Wyniki badania wskazały ponadto na motyw pokoleniowy przy wyborze banku, ale stosunkowo niewielkie znacznie odległości placówki banku od miejsca zamieszkania.
Article Details
Jak cytować
Pawlonka, T., & Perek, A. (2013). Banki spółdzielcze w opinii młodych konsumentów. Zarządzanie Finansami I Rachunkowość, 1(1), 65–76. https://doi.org/10.22630/ZFIR.2013.1.1.6
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Tomasz Pawlonka, Przegląd badań dotyczących praktycznego wykorzystania metod szacowaniakosztu kapitału w gospodarkach rozwiniętych i rozwijających się , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Tom 5 Nr 2 (2017)