Main Article Content
Article Details
ALBUM G., STRANDSKOV J., DUERR E., DOWDA L. 1994: International marketing and export management, Addison-Wesley, New York.
BUDNIKOWASKI A. 2006: Międzynarodowe stosunki gospodarcze, PWE, Warszawa.
BUCKLEJ A., PIETRZAK T., MASŁOWSKA-PIETRZAK K. 2002: Inwestycje zagraniczne: składniki wartości i ocena: wykorzystanie teorii opcji rzeczywistych. PWN, Warszawa.
DULINIEC E. 2007: Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa.
FABIAŃSKA K., ROKITA J. 1995: Zarządzanie - strategie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Petex, Katowice.
FONFARA K. 2009: Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji: podejście sieciowe. PWE, Warszawa.
FRĄCKOWIAK W. 2009: Fuzje i przejęcia. PWE, Warszawa.
GOŁĘBIOWSKI T. 1994: Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Analiza strategiczna. PWN, Warszawa.
GORCZYŃSKA A. 2008: Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw. W poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej. Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa.
GORYNIA M. 2007: Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
KARASZEWSKI W. 2008: Bezpośrednie inwestycje polskich przedsiębiorstw. Wydawnictwo Dom Organizatora, Toruń.
OVIATT B.M., MC DOUGALL P.P. 2005: Toward a theory of international new ventures, Journal of International Business Studies, Vol. 36. (Crossref)
PIETRUSIŃSKI P. 2005: Międzynarodowe strategie marketingowe, PWE, Warszawa.
ROZKWITALSKA M. 2007: Zarządzanie międzynarodowe, Difin, Warszawa.
RYMARCZYK J. 2004: Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa.
SZNAJDER A. 1995: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. PWN, Warszawa.
WIKTOR J.W. 1998: Współczesne problemy marketingu międzynarodowego. Wydawnictwo AE Kraków, Kraków.
WITEK-HAJDUK M.K. 2010: Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji do Unii Europejskiej, Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, Warszawa.
World Investment Report 2014, UNCTSAD.
www.worldbank.org