Main Article Content
Article Details
BOOT A.W. 2000: Relationship Banking. What Do we Know?, Journal of Financial Intermediation, 9, s. 7-25. (Crossref)
CAPIGA M. 2004: Kapitał klienta - przedmiot kompleksowej oceny działalności banku, Bank i Kredyt, 9, s. 22-30.
CAPUTA W. 2012: Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, rynki finansowe, ubezpieczenia, 55, s. 529-556.
DIBB S., MEADOWS M. 2001: The Application of a Relationship Marketing Perspective in Retail Bank, The Service Industries Journal, 1, s. 169-194. (Crossref)
DRAPIŃSKA A. 2009: Marketing relacji - istota i czynniki wpływające na sukces, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne problemy usług, 41, s. 39-45.
GRIFFIN J. 1997: Customer Loyalty. How to Earn It, How to Keep It, Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
GRZEGORCZYK W. 2001: Produkty bankowe - Rozwój i sprzedaż, Zarządzanie i Finanse, Warszawa.
MATYSIK-PEJAS R. 2007: Rola marki w procesie kształtowania lojalności nabywców produktów żywnościowych, Handel Wewnętrzny, 6, s. 135.
OPOLSKI K. 1998: Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem, OLYMPUS Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu, Warszawa.
PAWŁOWSKA M. (red.) 2005: Konkurencja i efektywność na polskim rynku bankowym na tle zmian strukturalnych i technologicznych, Materiały i Studia - Narodowy Bank Polski.
PIZŁO W. 2008: Marketing relacji - koncepcja i kierunki rozwoju, Zeszyty Naukowe SGGW. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 69, s. 89-98. (Crossref)
RUDAWSKA E. 2011: Lojalność klientów banków w obliczu nowych zasad walki o konta bankowe, (w:) S. Kaczmarczyk, J. Petrykowska (red.), Stan i rozwój marketingu w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski, Handel Wewnętrzny, 9-10, s. 40-47.
SIEMIENIAKO D. 2007: Proces identyfikacji i kwalifikacji lojalnych klientów organizacji, (w:) S. Makarski (red.), Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, s. 67-73.
SMYCZEK S. 2000: Lojalność konsumentów a sukces rynkowy banku, Marketing i Rynek, 4, s. 6-12.
SMYCZEK S. 2001: Lojalność konsumenta na rynku. Wybrane zagadnienia, AE w Katowicach, Katowice.
STACH P. 2008: Pomiar lojalności na rynku usług - empiryczna weryfikacja trafności wybranych symptomów lojalności, (w:) A. Nalepka (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University, Nowy Sącz, s. 190-201.
STORBACKA K., LEHTINEN J.R. 2001: Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
STODULNY P. 2009: Analiza satysfakcji i lojalności klientów banków, CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa.
SZAFRAŃSKA M., KOZIOŁ A. 2010: Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych, Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 52, s. 45-56. (Crossref)
SZWACKA-MOKRZYCKA J. 2010: Znaczenie wizerunku w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 4 (53), s. 278-286. (Crossref)
WEBSTER F.E. 2005: A Perspective on the Evolution of Marketing Management, Journal of Public Policy & Marketing, 24, s. 121-126. (Crossref)
WOJNAROWSKA H. 2009: Rodzaje lojalności klientów i ich implikacje dla działań marketingowych przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 823, s. 93-112.
ZALEGA K. 2004: Relationship banking jako struktura pośrednictwa finansowego, Bank i Kredyt, 6, s. 94-99.
Downloads
- Piotr Pietrzak, Wielkość dotacji na działalność statutową a efektywność naukowa wydziałówSzkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie , Zarządzanie Finansami i Rachunkowość : Tom 5 Nr 2 (2017)