Main Article Content
Article Details
ADAMCZYK J. 2013: Raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Przegląd Organizacji, nr 4, s. 8-12. (Crossref)
ADAMUS-MATUSZYŃSKA A. 2017: Mapa interesariuszy w strategii CSR a mapa publiczności w działalności PR, http://www.proto.pl/artykuly/mapa-interesariuszy-w-strategii-csr-mapa-publicznosci-w-dzialalnosci-pr (dostęp na 30.06.2017 r.)
BŁACH J. 2009: Ewolucja teorii struktury kapitału, Finanse Vol. 1 Nr 1, s. 67-106.
ĆWIK N. (RED.) 2013: ROLA RAPORTOWANIA SPOŁECZNEGO, FOB, WARSZAWA.
DRUCKMAN P. 2013: Corporate reporting: rising to the challenge, World Federation of Exchanges Focus, no. 249.
Dyrektywa UE 2014/95/UE w odniesieniu do ujawniania informacji niefinansowych i informacji dotyczących różnorodności przez niektóre duże spółki oraz grupy.
ECCLES R.G., KRZUS M.P. 2010: One Report, Integrated Reporting for a Sustainable Strategy, John Wiley and Sons, Inc., New Jersey.
FIJAŁKOWSKA J. 2012: Społeczna odpowiedzialność wyzwaniem dla rachunkowości, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Vol. XIII, z. 1, s. 141-152.
FREEMAN R.E. 1984: Strategic Management: A Stakeholders Approach, Pitman Publishing Company, Boston.
GASPARSKI W. 2003, Europejskie standardy etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu, WSPiZ, Warszawa.
JAWORSKA E. 2011: Zmiana podejścia do sprawozdawczości w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 266, Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia nr 411, s. 573-577.
ŁUKASIK G. 2006: Konflikty interesów uczestników rynku kapitałowego i ich wpływ na wybory przedsiębiorstwa w: Rynki finansowe, red. H. Mamcarz, UMCS, Lublin.
MAKUCH Ł. 2011: Normy i standardy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) Przewodnik po kluczowych standardach społecznej odpowiedzialności biznesu oraz relacjach i współzależnościach pomiędzy nimi zachodzących, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP, Warszawa.
MATUSZCZYK I. 2015: Raportowanie zintegrowane w komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 855 Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia nr 74, t. 2, s. 153-161.
PINDELSKI M. 2009: Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
PFAFF J., 2008: Wpływ rewizji finansowej na wiarygodność sprawozdania finansowego, Wyd. AE w Katowicach, Katowice, s. 58-66.
ROK B. 2010: Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Perspektywa teoretyczna i strategia badawcza [w:] Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa.
RUSZCZAK A. 2014: Dokumenty społecznej odpowiedzialności firm, Kwartalnik - Człowiek i dokumenty, http://ww1.pwpw.pl/kwartalnik_archiwum.html?id=44&magCid=219 (dostęp na 30.06.2017 r.).
SOBCZYK M. 2013: Podstawy teoretyczne koncepcji zintegrowanego raportowania, "Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów", z. 130, s. 156-158.
SOBCZYK M. 2012: Zintegrowane raportowanie - nowy model raportowania biznesowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Wydawnictwo SAN - ISSN 1733-2486, Tom XIII - Zeszyt 1, s. 155-170.
SPARKES R., COWTOWN C.J. 2004: The maturing of socially responsible investment: a review of the developing link with Corporate Social Responsibility, Journal of Business Ethics, Vol. 52(1), s. 45-57. (Crossref)
SROKA R., GRZYMISŁAWSKI A., KUSTRA A., 2012: Wytyczne w zakresie ujawniania danych dotyczących przedsiębiorstw, ekspertyza przygotowana dla Ministerstwa Gospodarki przez Accreo Taxand oraz Akademię Górniczo-Hutniczą, http://www.mg.gov.pl/files/upload/10892/ Ekspertyza%20'Wytyczne%20w%20zakresie%20ujawniania%20danych%20pozafinans.pdf
URBANIEC M. 2015: Raportowanie CSR jako narzędzie doskonalenia działalności biznesowej, Prace Naukowe UE we Wrocławiu, Zrównoważony rozwój organizacji-aspekty społeczne, nr 378, s. 228-242. (Crossref)
ZBIEGIEŃ-MACIĄG L. 1997: Etyka w zarządzaniu, Wydawnictwo Centrum Informacji Menedżera, Warszawa.
ISO 26000 (2010), Guidance on Social Responsibility, International Organization for Standardization, Geneva.